Strax efter att du har gjort din beställning kommer du att få en bekräftelse på din e-post. Låt oss veta direkt om du inte erkänner beställningen.
PRIS & BETALNING
Priset visas inklusive moms. Du ser det totala beloppet för produkter samt frakter i kundvagnen. Förvalt betalsätt för svenska privatkunder är Klarna Checkout som utöver egna tjänster även accepterar kreditkort som VISA, Mastercard eller Amex samt PayPal.
FRAKT & LEVERANS
Varor skickas på vanliga arbetsdagar, måndag till fredag. Beställningar inom Sverige skickas med Postnord. När din beställning lämnar vårt lager får du ett spårningsnummer via e-post som kan användas för att spåra din beställning online eller i appen.
RETURER & BYTEN
Vi har gjort vårt bästa för bilderna på hemsidan skall skildra produkterna i sitt verkliga utseende men vi kan inte garantera att bilden återger en produkt i sitt verkliga utseende helt exakt. I det fall du inte blir nöjd med ditt köp står du som konsument själv för returen. Du har 14 dagars ångerrätt enligt distansköplagen. I det fall det är något fel på varan eller fel produkt har skickats står Ampersand Laces för returen.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1607589426561{padding-top: 20px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 20px !important;}”]PERSONLIG INFORMATION
Den personliga information du lämnar kommer att användas för att säkerställa leveranser till dig. De uppgifter du lämnar är endast tillgänglig för Ampersand Laces och kommer inte att delas med tredje part. Du har rätt att ta del av den information som finns om dig. Du har alltid rätt att begära att Ampersand Laces raderar eller korrigerar uppgifter som finns om dig.
FORCE MAJEUR
Ampersand Laces ansvarar inte för icke-prestanda som orsakats av omständigheter utanför vår kontroll, som direkt eller indirekt hindrar, försvårar eller gör produktion, leverans eller frakt oekonomisk tills hindret har tagits bort (force majeure). Sådana omständigheter skall anses omfatta svårigheter att anskaffa råvaror samt andra svårigheter och störningar, inklusive men inte begränsat till krig, upplopp, arbetskonflikter, brand, översvämning, storm, olycka, bränsle eller effektbrist, brist transport, hinder eller avbrott när det gäller transporter till sjöss och haverier eller avbrott av något slag som gäller vår utrustning eller anläggningar, som bedöms nödvändiga för fullgörandet av våra avtals skyldigheter.
FRÅGOR?
Vid frågor kontakta gärna [email protected][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]